لنالنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ملکه سرزمین من

نظرات (7)

مامان ماهان نفسی
29 فروردین 91 13:59
ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدی لنا جون ماشالله چه لپو خدا حفظش کنه اگه دوستداشتید برای تبادل لینک حتما بهمون سر بزنید
سحر
2 اردیبهشت 91 12:29
سلام عزیزم....عکسات واسه من باز نمیشه...از اینجا آپلود کن هممون ببینیم http://upload.ninifa.com/
مصی
3 اردیبهشت 91 20:41
سلام مامان نغمه جون. شرمنده اینجا مزاحمتون میشم. من خیلی دوست دارم سمنو نذر حضرت فاطمه کنم ولی در مورد آداب و رسومش چیزی نمی دونم. امکان داره منو راهنمائی کنین؟ اگه ممکنه بم ایمیل بدین یه دنیا ممنون
آرزوهای رنگی
10 اردیبهشت 91 7:21
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودروبلاگم قرار دهم تامشاهده کنید واگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونیدببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید. اگر خواستید نقاشی را بکشم لطفا اطلاع دهید موفق باشید
پوشاك نوزادي كيانا
11 اردیبهشت 91 10:20
با سلام آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC همه در يك مكان زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي - پاساژ آزادي-ط اول-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا - براي سنين صفر تا 3 سال www.babykaraj.blogfa.com
مامان مبینا
20 اردیبهشت 91 15:19
چه عکسهای قشنگی الهی بگردم برای این دختر ناز،ایشالاهمیشه سلامت باشه مامان لنا عزیزم میشه به وبلاگ ما سربزنی؟آخه دخترم تو یه مسابقه شرکت کرده و به رای شما نیاز داره.مرسی
sali
7 خرداد 91 14:05