لنالنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ملکه سرزمین من

سیسمونی......(14 شهریور )

1390/11/11 2:32
نویسنده : مامان نغمه
562 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره کار چیدمان اتاقت تمام شد وشب دوتا عمه ها وبچه هاشون و عمو محمد رو هم دعوت کردیم تا بیان واتاق گل دخترمونو ببینن

من خیلی خیلی تو این هفته اذیت شدم خیلی خسته شدم آخه تو دیگه بزرگ شدی و جات تو دل مامانی تنگه .مامانی نمی تونه درست تکون بخوره ............خاله مریم هم که پیشمون نبود کمکمون کنه خلاصه منو مامان  جون خیلی اذیت شدیم.

واسه پرده اتاقت کلی تو بازارا راه رفتم از این مغازه به اون مغازه ........... آخر هم اماده نشد اتاقت بدون پرده موند (ولی تا موقعی که بدنیا بیای آمادش میکنیم )

لحاف چهل تیکه ای که مامان جون برات دوخته خیلی خیلی قشنگ شده وهمه کلی ذوق کردن براش

همه چیزات مبارکت باشه عزیزم دوست داشتم برات دنیا رو میاوردم ولی به جاش یه دنیا عشق ومحبت برات اماده کردم

دوست دارم نفس مامان قلب

اینم چند تا عکس از اتاق دخملی

اینم سرویس خواب گل دخترمون

این لحاف چهل تکه بسیار خوشکل دست دوز مامان جون

اینم سرویس کالسکه وکریرو.........

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)