لنالنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ملکه سرزمین من

دعای من

1390/11/22 1:14
نویسنده : مامان نغمه
388 بازدید
اشتراک گذاری

پيش از اينها فكر مي كردم خدا خانه اي دارد ميان ابرها
حكم ميراند به سختي روبه ما
سخت ميگيرد به ما بعد از دعا
دير فهميدم خدا در قلب ما
خانه اي دارد به شكل ابر ها
اشك ميريزد ز دلتنگي ما
مي نوازد ديده گريان ما

لنای من الان تو خواب نازی ...وقتی به صورت مثل ماهت نگاه میکنم قبلم تکه تکه میشه برا ت.......بعضی وقتها میگم چی شد که خدا منو لایق این همه لطف خودش کرد وفرشته ای به این زیبایی رو نصیبم کرد ...............یعنی کی .....کدوم شب .........پای کدوم سجاده ام ..........دلم شکست وخدا منو مشمول رحمت خاص خودش کرد ؟

تو اینقدر پاک و معصومی که من خودمو لایقت نمی دونم .........

داشتم خاطرات کسایی رو که بچه اشونو از دست دادن می خوندم یاد سال 88خودم افتادم وای چه سال بدی بود پر از گریه گریه گریه 

در ودیوار خونه داشت منو میخورد .چقدر تنها بودم 

خدا به تمام مادرهایی که فرشته هاشونو از دست میدن صبر جمیل عطا کنه ................آمین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
10 اسفند 90 17:13
دوستاي گل تهران و شهرستان اگر براي سيسموني دنبال لباساي تك و فوق العاده هستيد از حراج تا 15 اسفند ماه ما ديدن كنيد. شايان دكر است تا تابستان آينده سفارش نميگيريم. سفارش هاي جديد در اواخر ارديبهشت ثبت ميشوند. با خريد و ثبت شماره تماستان از ورود محصولات جديد و حراج هاي ما با خبر شويد. امكان ارسال به تمامي نقاط ايران. امكان خريد حضوري همراه با همسر و كوچولو ها. از مجموعه تك ما ديدن فرماييد. http://babybrandsstore.blogfa.com/
Maman talaee
8 فروردین 91 13:11
Sale no mobarak Khoda hefzesh koneh in fereshteh koochooloo ro Parmin ham 20 Mehre 1390 be donya oomadeh! doost dashti bia be ma sar bezan