لنالنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ملکه سرزمین من

بی بی چک ........(سه شنبه 19بهمن 1389)

1390/11/8 19:56
نویسنده : مامان نغمه
902 بازدید
اشتراک گذاری

ووووووووووووای دارم از دلشوره میمیرم .......اگه گفتی چراااااااا؟؟؟؟

از روز 27پ ... بی بی چک گذاشتم یه خط صورتی کم رنگ کم رنگ افتاد اصلا نمی تونستم باور کنم چون باور کردنی نبود .دوباره و دوباره بی بی چک رو با مارکهای مختلف امتحان کردم همش+++++++ بود وهرروز پررنگتر از روز قبل ولی فردا که روز 33 هستم میخوام برم ازمایشگاه خون بدم .نمی دونم چه دلهره عجیبی به دلم افتاده .اصلا نمی تونم باور کنم  اگه درست باشه تازه اول دلهره هامه .......خدایا یعنی این باردیگه تودلم میمونه اگه اینطوری بشه خدارو چطوری باید شکر کنم زبانم قاصره .اگه همه موهای تنم وتمام سلولهای بدنم هم زبان بشن باز هم نمی تونم شکر خدارو به جا بیارم خدایا تا حالا 3بار توی زندگیم منو از تنگناهای خیلی سخت نجات دادی خدایا یعنی اینبارم شده ......نمی دونم چی میشه تا فردا

اصلا دارم دیوونه میشم از صدای هرچی عصبی میشم خدایا کاش زودتری فردا بشه

خدایا امیدمو ناامید نکن ....آمیناسترس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)