لنالنا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ملکه سرزمین من

سفر به شیراز (صمنو پزون )

1391/1/17 10:35
نویسنده : مامان نغمه
490 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم میخام برات غصه صمنو پزونو بگم 

بابا جون چند سال پیش حدود 40سال ......... خواب میبینه که داره صمنو میپزه ومیگن که چون صمنو منسوب به حضرت فاطمه است پس هر کسی نمی تونه نذر کنه وبپزه باید حتما خواب ببینه که اجازه این کارو داشته باشه مثله بقیه نذارها نیست ویه نذر بسیار بسیار سخت و مشکلیه ...........

ولی مامان جون وباباجون این سختی رو به جون خریدن والان نزدیک به 40ساله که دارن صمنو میپزن من خاطرات خیلی مبهمی از اون روزها تو ذهنم هستولی تا یادم هست همیشه روز صمنو پزون مدرسه نمی رفتیم ویه روز خیلی خاص بود برامون 

پارسال تو تو شکم مامانی بودی و من خیلی نمی تونستم کمک کنم  با بابایی تصمیم گرفتیم امسال جبران کنیم و 10روز زودتر رفتیم شیراز تا حسابی کمک مامان جون باشیم و اول خونه تکونی  وبعد هم بساط نذر رو اماده کنیم  

یه روز قبل از رفتن به شبراز با بابایی بردمت چکاب پیش دکتر خدایی و دکتر از همه چیزت راضی بود و من هم بابت این امر شاکر خداوند

توی راه خیلی خیلی دختر خوبی بودی واصلا اذیت به مامان نکردی  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)